Záruka a reklamace

Záruka na zakoupené produkty je 2 roky.

Veškeré zakoupené zboží na e-shopu českého florbalu máte možnost vrátit do 14 dní od jeho zakoupení bez udání důvodu. Zboží ovšem nesmí být nošené nebo jinak použité a poškozené.

Jak postupovat s reklamací?

V případě reklamace výrobku postupujte následovně:

1. Ozvěte se nám a domluvte se s námi na dalším postupu ohledně reklamace zboží. Můžete buď emailem na fanshop@ceskyflorbal.cz nebo telefonicky na +420266727489. Naši prodejci Vám s postupem reklamace rádi poradí.

2. Zboží nám dodejte. Můžete nám ho osobně donést do Fanshopu Unity!cx do Tipsport Arény (Za elektrárnou 419, 170 00 Praha 7), nebo do Síně slávy českého hokeje (Galerie Harfa, Českomoravská, 190 00 Praha 9). Nebo nám ho pošlete poštou či jinou kurýrní službou na adresu Fanshop Unity!cx s. r. o., Za elektrárnou 419, 170 00  Praha 7. Nezapomeňte prosím přiložit průvodní dopis s číslem objednávky a nedostatky, jakými produkt disponuje a kontaktem na Vás.

3. V případě reklamace do 14 dní bez udání důvodu vám zboží hned vyměníme, popřípadě vrátíme peníze, pokud budete požadovat odstoupení od smlouvy. V případě posouzení vad vzniklých po uplynutí 14ti denní lhůty zboží zašleme  dodavateli k posouzení vady. Reklamace bude vyřízena během 30 dní a budeme Vás kontaktovat, jakmile bude žádost o reklamaci vyřešena. V průběhu reklamačního řízení nás můžete kdykoliv kontaktovat emailem nebo telefonicky s dotazy týkajícími se stavu objednávky. Rádi Vám zodpovíme všechny vaše dotazy.

4. Pokud bude reklamace uznána dodavatelem, bude Vám dodán nový produkt, pokud již není skladem obdržíte poukaz na nákup jiných produktů, nebo máte možnost vrácení peněz. Na ty máte nárok automaticky v případě, že jednu vadu budete reklamovat potřetí.

5. Pokud dodavatel reklamaci na základě analýzy vyhodnotí tak, že problém nenastal špatnou kvalitou nebo zpracováním výrobku, ale jeho nesprávným používáním - nemáte nárok na nový produkt  a zaslaný výrobek Vám bude vrácen.